Vietämme kesälomaa

Olemme kesälomalla.

Kanslian asiakaspalvelu palvelee taas elokuussa ennen lukuvuoden alkua 6.8. alkaen maanantaista torstaihin klo 15-19 (torstaina 27.8. suljettu).

Kesälukion elokuun abikursseille voi vielä ilmoittautua ennen opetuksen alkamista.

Aurinkoisia kesäpäiviä ja lämpimiä kesäöitä!

Iltalukion väki